Iratcsipesz, az otthoni kézerősítő és stresszoldó

A iratcsipesz akkor is hasznos, ha a kezeidet akarod tornáztatni vagy ha épp szükséges egy kis stresszoldó. Sérült, vagy ízületi gyulladás keseríti az életed, vagy csak egyszerűen gyenge a kezed, és így nehezen tudod kinyitni a befőttesüveget, vagy az üdítősüveget? Segíthet a problémádon egy jókora fém iratcsipesz, amivel tréningezheted a legyengült kezeidet.

Marokszorítás megerősítése iratcsipesz alkalmazásával

Voltál már véradáson és adtak a kezedbe labdát szorítani és pumpálni? Körülbelül ugyanaz a dolgod.

Íme az edzés. Nyomd össze az csipesz visszahajlított szárnyait, és tartsd összeszorítva körülbelül 5-10 másodpercig, utána lazítsd el az ujjaid. Ezt a mozdulatot ismételd meg egymás után 5-10-szer mindkét kezeddel.  Ha naponta 10-15 alkalommal ismétled mindkét kezeddel, akkor a kézerősítő tornával nemcsak a szorításod válik erősebbé, hanem a feszültséget is le tudod vezetni!

Ajánljuk még leszokáson gondolkodó dohányzóknak, mert ezzel hasznosan foglalhatják le a kezüket, valamint a bindercsipesz bátran használható stresszlabda gyanánt  is.

Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük